A 2013-as évben, tevékenységünk során felmerült több partner cégünk részéről az igény, hogy admnisztratív szolgáltatással segítsük munkájukat. A kis létszámú cégeknél nem jellemző az önálló pénzügyi osztály fenntartása, sok esetben az ügyvezető tart kézben mindent, sokban hagyatkozva a mi, könyvelőként végzett munkánkra. Ilyen volt többek közt az utalásokkal kapcsolatos egyeztetések, számlák beérkezésének egyeztetése, illetve a cég kimenő számláinak kiállítása. Ennek megfelelően cégünk először kísérleti jelleggel, de mára már komoly tapasztalattal és precizítással segíti a kisebb cégek adminisztrációs terheit.

  • Számlák kiállítása ügyvezető által megadott adatok alapján
  • Hozzánk érkező posta rendszerezése, szkennelése, ügyfélnek megküldése
  • Átutalásos számlák banki rendszerbe rögzítése